Zombies Everywhere

توضیح مختصر: Your brain goes into this sort of zombie mode, where it is only semi aware of a few key factors, instead of being overwhelmed by all the data. Procrastination's an easy habit to develop because the reward, moving your mind's focus to something more pleasant, happens so quickly and easily. Finding ways to reward good study habits is important for escaping procrastination.

زمان مطالعه: 5 دقیقه

سطح: سخت

فایل ویدئویی

ترجمه‌ی درس

[BLANK_AUDIO] تصور کنید که برای اولین بار در زندگی‌تان از پارکینگی خارج می‌یشوید. شاید این برای بعضی از شما پیشنهادی بسیار هیجان انگیز باشد. اولین باری که این کار را انجام دهید شدیدا در وضعیت هشدار خواهید بود. سیل جاریِ اطلاعات به سوی شما، باعث خواهد شد که این کار، فوق العاده دشوار به نظر آید. اما، به محض اینکه قطعه بندی کردید که چگونه از پارکینگ خارج شوید تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که فکر کنید، برویم. و، سپس می‌روید. ذهن تان به نوعی حالت زامبی وارد می‌شود، که در این حالت تنها نیمه آگاه از چند عامل کلیدی است، به جای اینکه با کلی داده غرق شود. ایده‌ای مشابه راندن دوچرخه است. در ابتدا، واقعا سخت است، اما بعدا ساده می‌شود. از دید علم اعصاب، قطعه‌بندی با عادت مرتبط است. عادت، ذخیره کننده‌ی انرژی برای ماست. به ما اجازه می‌دهد که که ذهن مان را برای انواع دیگر فعالیت‌ها آزاد کنیم. شما بسیار بیشتر از آنچه فکر کنید، به این حالت عادتی زامبی وارد می‌شوید. نکته‌ی عادت همین است، مجبور نیستید که به طور متمرکز فکر کنید مجبور نیستید که به طور متمرکز درباره کاری که انجام میدهید فکر کنید. این باعث ذخیره انرژی می شود. عادات می‌توانند هم خوب باشند و هم بد. می‌توانند کوتاه باشند، مانند اینکه ناخودآگاه موهایتان را به عقب شانه کنید. یا می توانند طولانی باشند، مثل زمانی که به پیاده روی می‌روید. یا تماشای تلویزیون برای چند ساعت، پس از آنکه از کار به خانه برمی‌گردید. می‌توان گفت که عادات از چهار بخش تشکیل شده اند. اولین بخش، اشاره است. این محرکی است که شما را به حالت زامبی می‌فرستد. اشاره می‌تواند چیز ساده‌ای باشد، مانند دیدنِ اولین قلم از لیست کارهایی که باید انجام دهید. زمان شروع تکلیف هفته‌ی بعد است. یا دیدن پیامکی از یک دوست. زمان توقف کار. اشاره به خودی خود نه مفید است و نه مضر، روال است. آنچه مهم است، واکنشی است که نسبت به آن اشاره نشان می دهیم. . شماره 2، روال. این حالت زامبیِ شماست. پاسخی از روی عادت، که مغزتان عادت کرده است که در هنگام دریافت اشاره، آن را انجام دهد. پاسخ های زامبی می توانند مفید، بی ضرر یا گاهی مضر باشند. شماره 3، پاداش. هر عادت توسعه یافته و ادامه می‌یابد زیرا به ما پاداش می‌دهد. احساس شادی کوچکی در لحظه در ما ایجاد می‌کند. به تعویق انداختن، عادتی است که به سادگی توسعه می‌یابد، زیرا پاداشش، انتقال تمرکز ذهن به چیزی دلپذیرتر، به سرعت و سادگی اتفاق می‌افتد. اما می‌توان به عادت های خوب هم پاداش داد. یافتن راه‌هایی برای پاداش دادن به عادت‌های خوبِ مطالعه، برای فرار از به تعویق انداختن مهم است. شماره 4، باور. عادت ها قدرتمند هستند، به دلیل باوری که شما به آنها دارید. به عنوان مثال، شاید احساس کنید که هرگز نمی‌توانید عادت موکول کردن درس خواندن تان به ساعات آخر روز را تغییر دهید. برای تغییر دادن یک عادت، بایستی باور درونی مربوط به آن‌را تغییر دهید. من باربارا اوکلی هستم، برای یادگیری چگونه یادگرفتن از شما ممنونم.

متن انگلیسی درس

مشارکت‌کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.