دوره داستان های واقعی

در رابطه با این دوره:

با پکیج آموزشی ۱۲ داستان واقعی، زبان انگلیسی را با اطمینان یاد بگیرید

این دوره شامل 12 فصل زیر است:

 زندگی یا مرگ
فصل 1 : زندگی یا مرگ

آرون رالستون کوهنوردی است که شاید داستانش را قبلاً شنیده باشید. وی تا حد بسیار زیادی نترس بود. اما این روحیه‌ی وی، نزدیک بود که روزی جانش را بگیرد.

درس 1. زندگی یا مرگ

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 تز، به سوی نجات
فصل 2 : تز، به سوی نجات

سگ‌ها حیوانات وفاداری هستند و داستان‌های بسیار زیادی از وفاداری آن‌ها شنیده‌ایم. در این داستان نیز از وفاداری سگی می‌شنویم که تقریباً صاحبش را در شرایط سختی نجات داد.

درس 1. تز، به سوی نجات

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 برده داری کودکان
فصل 3 : برده داری کودکان

احتمالاً همه شما ملاله یوسفزی را بشناسید. دختر نوجوانی که در دفاع از حق آموزش دختران در پاکستان، مورد هدف گلوله از طرف افراطی‌ها قرار گرفت. اما تقریباً هیچ‌کس اقبال مسیح را به یاد نمی‌آورد. اقبال مسیح هم کودکی است که به خاطر تلاش‌هایش جهت آگاه‌سازی دیگران، از بردگی کودکان در کشورهای درحال‌توسعه‌ای مثل پاکستان و هند، شناخته شده است.

درس 1. برده داری کودکان

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 حمله ی آدم فضایی ها
فصل 4 : حمله ی آدم فضایی ها

تقریباً هشتاد سال پیش، در زمانی که رادیو به‌تازگی وارد زندگی مردم شده بود، گوینده‌ای رادیوئی تصمیم می‌گیرد که با یک داستان خیالی مردم را گول بزند. جالب آن است که خیلی‌ها واقعاً گول این داستان خیالی را می‌خورند!

درس 1. حمله ی آدم فضایی ها

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 سرنوشت یا شانس؟
فصل 5 : سرنوشت یا شانس؟

دختری بادبادکی هوا می‌کند و روی آن اسم و آدرس خود را می‌نویسد. این بادبادک ازقضا چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر به زمین می‌نشیند و دست دختری میفتد که همان اسم و فامیل را دارد. عجیب‌تر آنکه این دو دختر دقیقاً هم‌سن بودند و خیلی مشابهت‌های دیگری نیز داشتند.

درس 1. سرنوشت یا شانس؟

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 مرد گرگی
فصل 6 : مرد گرگی

شوان الیس فردی است که برای تحقیقات روی گرگ‌ها و حفظ نسل آن‌ها، خود را شبیه به گرگ‌ها کرده تا بتواند با آن‌ها زندگی کند. این کار عجیب او باعث شده است که به وی لقب مرد گرگی بدهند.

درس 1. مرد گرگی

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 چاق، بیمار و تقریبا مرده
فصل 7 : چاق، بیمار و تقریبا مرده

یکی از مشکلات عمده‌ی دنیای فعلی، روی آوردن مردم به عادات بد غذایی است. این‌قدر زندگی سریع شده است که دیگر مردم حال و حوصله‌ی درست کردن غذای مناسب ندارند.

درس 1. چاق، بیمار و تقریبا مرده

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 کشتی های غرق شده و ووگهای شکسته
فصل 8 : کشتی های غرق شده و ووگهای شکسته

اگر ارتشی ۳۰ هزاری به جنگ ارتشی ۴۰۰ هزاری برود، درحالی‌که کشتی‌هایشان در ساحل برپا باشد، ممکن است خیلی‌ها فکر فرار به سرشان بزند و به کشتی‌های خود برگردند و از جنگ شکست بخورند و فرار کنند. اما وقتی قبل از شروع جنگ کشتی‌های خود را بشکنند، دیگر چاره‌ای جز پیروزی ندارند.

درس 1. کشتی های غرق شده و ووگهای شکسته

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 موفقیت یعنی 99 درصد شکست
فصل 9 : موفقیت یعنی 99 درصد شکست

در این نوشته به یکی دیگر از ویژگی‌های آدم‌های موفق می‌پردازیم و آن این است که این افراد، با شکست ارتباط سالمی برقرار می‌کنند و شکست را جزوی از فرایند پیروزی و موفقیت می‌دانند. در حقیقت افراد موفق و بزرگ، شکست‌ها و اشتباهات بزرگ‌تری نسبت به بقیه دارند.

درس 1. موفقیت یعنی 99 درصد شکست

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 درون حصار
فصل 10 : درون حصار

وقتی کسی در کاری که انجام می‌دهد طوری غرق شده باشد که به هیچ‌چیز دیگری فکر نکند، اصطلاحاً میگویند درون حصار (in the zone) قرار گرفته است.

درس 1. درون حصار

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 نجات دهنده ی مادران
فصل 11 : نجات دهنده ی مادران

داستان زیر در رابطه با دکتر باهوشی است که ۲۷۰ سال پیش جان مادران باردار زیادی را نجات داد. اما به دلیل اینکه نظریاتش با علم روز آن موقع همخوانی نداشت، جامعه‌ی پزشکی آن روز، نظرات وی را جدی نگرفتند و وی را ترد نمودند.

درس 1. نجات دهنده ی مادران

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

 نابغه ی فراموش شده
فصل 12 : نابغه ی فراموش شده

نیکولا تسلا از آن دست نابغه‌هایی است که شاید تنها اسمش را در کتاب‌های فیزیک دوران دبیرستان و دانشگاه شنیده باشیم. آن‌هم نه اینکه داستان زندگی وی را بدانیم بلکه فقط اسمش را در فرمول‌های فیزیکی دیده‌ایم. اما شاید اگر به خاطر نبوغ و اختراعات وی نبود، هنوز جهان امروز در تاریکی به سر می‌برد.

درس 1. نابغه ی فراموش شده

درس 2. مکالمه فعالانه

درس 3. زمان آینده

درس 4. زمان حال استمراری

درس 5. زمان گذشته ی استمراری

درس 6. زمان حال کامل

درس 7. شتاب دهنده ی تسلط الف

درس 8. شتاب دهنده ی تسلط ب

درس 9. شتاب دهنده ی تسلط ج

مشارکت‌کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.