دوره داستان های واقعی ، فصل 5 : سرنوشت یا شانس؟

درباره‌ی این فصل:

دختری بادبادکی هوا می‌کند و روی آن اسم و آدرس خود را می‌نویسد. این بادبادک ازقضا چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر به زمین می‌نشیند و دست دختری میفتد که همان اسم و فامیل را دارد. عجیب‌تر آنکه این دو دختر دقیقاً هم‌سن بودند و خیلی مشابهت‌های دیگری نیز داشتند.

این فصل شامل 9 درس زیر است:

 سرنوشت یا شانس؟
درس 1 : سرنوشت یا شانس؟

دختری بادبادکی هوا می‌کند و روی آن اسم و آدرس خود را می‌نویسد. این بادبادک ازقضا چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر به زمین می‌نشیند و دست دختری میفتد که همان اسم و فامیل را دارد. عجیب‌تر آنکه این دو دختر دقیقاً هم‌سن بودند و خیلی مشابهت‌های دیگری نیز داشتند.

 مکالمه فعالانه
درس 2 : مکالمه فعالانه

در این درس، سوالاتی از درسنامه‌ی اصلی پرسیده می‌شود که با پاسخ به این سوالات می‌توانید مکالمه‌ی خود را قوی‌تر نمایید.

 زمان آینده
درس 3 : زمان آینده

در این درس داستان از زاویه دید زمان آینده برای شما بررسی می‌گردد که گرامر این زمان را بهتر یاد بگیرید

 زمان حال استمراری
درس 4 : زمان حال استمراری

در این درس داستان از زاویه دید زمان حال استمراری برای شما بررسی می‌گردد که گرامر این زمان را بهتر یاد بگیرید

 زمان گذشته ی استمراری
درس 5 : زمان گذشته ی استمراری

در این درس داستان از زاویه دید زمان گذشته استمراری برای شما بررسی می‌گردد که گرامر این زمان را بهتر یاد بگیرید

 زمان حال کامل
درس 6 : زمان حال کامل

در این درس داستان از زاویه دید زمان حال کامل برای شما بررسی می‌گردد که گرامر این زمان را بهتر یاد بگیرید

 شتاب دهنده ی تسلط الف
درس 7 : شتاب دهنده ی تسلط الف

در این درس، سوالاتی از درسنامه‌ی اصلی پرسیده می‌شود که با پاسخ به این سوالات می‌توانید تسلط خود را به زبان انگلیسی قوی‌تر نمایید.

 شتاب دهنده ی تسلط ب
درس 8 : شتاب دهنده ی تسلط ب

در این درس، سوالاتی از درسنامه‌ی اصلی پرسیده می‌شود که با پاسخ به این سوالات می‌توانید تسلط خود را به زبان انگلیسی قوی‌تر نمایید.

 شتاب دهنده ی تسلط ج
درس 9 : شتاب دهنده ی تسلط ج

در این درس، سوالاتی از درسنامه‌ی اصلی پرسیده می‌شود که با پاسخ به این سوالات می‌توانید تسلط خود را به زبان انگلیسی قوی‌تر نمایید.

مشارکت‌کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.