Udemy - The Complete English Grammar Course

46 فصل | 541 درس

How to Deliver Criticism in the Workplace Intro

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح سخت

دانلود اپلیکیشن «زوم»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زوم» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زوم»

فایل ویدیویی

برای دسترسی به این محتوا بایستی اپلیکیشن زبانشناس را نصب کنید.

متن انگلیسی درس

So what do you do if it’s a part of your job to help your employees help colleagues even bosses improve.

If it’s part of your job to criticize people now here’s thing it’s easy to criticize and people tell you they want criticism.

People will tell you give it to me straight Give me the feedback I want to hear it.

Guess what.

They’re liars.

Not necessarily to you.

And people do want to improve but often people are lying to themselves.

People don’t want criticism.

They want praise.

They want to be loved.

So if you do give criticism quite often they resent you for it.

Well I’m here to tell you there is a way of delivering criticism that isn’t sugarcoating things but does in fact deliver the message.

But in a way that doesn’t hurt everyone.

Hurt the person you’re talking to and hurt you in the process.

So that’s what this course is about.

Let’s hop right in now.

مشارکت کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.