خواب

توضیح مختصر

  • زمان مطالعه 0 دقیقه
  • سطح متوسط

دانلود اپلیکیشن «زوم»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زوم» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زوم»

فایل ویدیویی

ترجمه‌ی درس

در این فعالیت، ما بر روی خواب و خواب کافی تمرکز می‌کنیم. چرا ما زمان را صرف تمرکز بر روی خواب می‌کنیم؟ خوب، همانطور که در این سخنرانی‌ها دیدید، عمل به اندازه کافی خواب هر شب می‌تواند میزبان مزایای مثبت باشد. ما می‌دانیم که اطمینان از اینکه خواب کافی به دست می‌آورید، می‌تواند حالت روحی شما را در طول زمان افزایش دهد. همچنین می‌تواند عملکرد شناختی شما را افزایش دهد، مانند انجام خوب در آزمایش‌ها و غیره. خواب کافی نیز میزبان فواید سلامتی دیگر است. آن می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت و حتی سرطان را کاهش دهد. این یک روش کاملا آزاد و بسیار ساده برای ارتقای روحیه و سلامت تان است. بنابراین شما چگونه این فعالیت را انجام می‌دهید؟ خیلی ساده است، فقط باید کمی بخوابی. سعی کنید در حدود ۷ تا ۸ ساعت در شب زمانتان را آزاد کنید و زمان خواب خود را در برنامه ReWi پیگیری کنید. همان طور که در سخنرانی دیدیم، پی‌گیری خواب در طول زمان می‌تواند به تبدیل یک مقدار سالم خواب به یک عادت کمک کند. و بنابراین به آنجا بروید و کمی بخوابید و بعد تو خوشحال‌تر و حتی سالم‌تر خواهی بود.

متن انگلیسی درس

In this activity, we’re going to focus on sleep and getting enough sleep. Why are we spending time focusing on sleep? Well, as you saw in the lectures, the act of getting enough sleep every night can have a host of positive benefits. We know that making sure you get enough sleep can increase your mood over time. It can also increase your cognitive performance, like doing well on tests and so on. Getting enough sleep also has a host of other health benefits. It can decrease your risk of heart disease, diabetes and even cancer. It’s a totally free and super easy way to boost your mood and your health. And so how do you make the most of this activity? It’s pretty simple, you just gotta get some sleep. Try to shoot for around 7 to 8 hours a night and when you do track your sleep in the ReWi app. As we saw in lecture, tracking your sleep over time can help turn getting a healthy amount of sleep into a habit. And so go out there and get some z’s on. You’ll be happier and even healthier.

مشارکت کنندگان در این صفحه

مترجمین این صفحه به ترتیب درصد مشارکت:

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.