Introduction to Renaissance Learning and Unlocking Your Potential

توضیح مختصر: This week we are going to wrap up a slew of important ideas, and techniques that will help round out and enhance your ability to learn well, using metaphors and analogies, to work profitable with teammates, and not undercut your own strengths. Learning doesn't progress logically, so that each day just adds an additional neat package to your knowledge shelf. You'll find that when you emerge from these periods of temporary frustration, your knowledge base will take a surprising leap forward.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سطح: سخت

دانلود اپلیکیشن «زوم»

این درس را می‌توانید به بهترین شکل و با امکانات عالی در اپلیکیشن «زوم» بخوانید

دانلود اپلیکیشن «زوم»

فایل ویدئویی

ترجمه‌ی درس

[BLANK_AUDIO] در این هفته به جمع آوری انبوهی از ایده ها ی مهم و روشهایی می پردازیم که کمک می کند تا با استفاده از تشابه و قرینه سازی توان یادگیری را در خود تقویت و تکلمیل کرده با هم تیمی های خود مفید تر کار کنید و توانمندی های خود را دست کم نگیرید. و در نهایت در آزمون ها بهتر عمل کنید. اما یک نکته مهم قبل از شروع ویدیو این هفته : فراگیری پیشرفتی منطقی ندارد، طوری که هر روز بستۀ شسته رفته دیگری را به قفسۀ دانش شما اضافه کند گاهی اوقات در درک مطلب به در بسته می خورید. چیز های که قبلا معقول بودند ، ناگهان گیج کننده به نظر می آیند. این نوع فروپاشی آموخته ها زمانی اتفاق می افتد که ذهن شما درگیر بازسازی مفاهیم قبلی است و می خواهد زیر بنای محکم تری بسازد. در مورد فراگیرندگان زبان، در مقاطعی زبان بیگانه ناگهان کاملا غیر قابل فهم می شود. به خاطر بسپارید که جذب دانش جدید زمان می برد. بدون تردید زمان هایی خواهد بود که به نظر می رسد در فهم مطالب قدم های طاقت فرسایی به عقب برمی گردید. این پدیده ای طبیعی است و معنایش آنست که ذهن شما دارد شدیدا با محتوای درسی دست و پنجه نرم می کند. خواهید دید که وقتی از این برهه های موقت ناامیدی بیرون می آیید پایه دانش شما جهش غریبی به جلو داشته است. من باربارا اوکلی هستم، برای یادگیری چگونه یادگرفتن از شما ممنونم.

متن انگلیسی درس

مشارکت‌کنندگان در این صفحه

تا کنون فردی در بازسازی این صفحه مشارکت نداشته است.

🖊 شما نیز می‌توانید برای مشارکت در ترجمه‌ی این صفحه یا اصلاح متن انگلیسی، به این لینک مراجعه بفرمایید.